چه کسی حلال مشکلات بیماران کلیوی ابرکوه است؟

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: عضو هیئت امنای انجمن بیماران کلیوی ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما، از درد مضاعفی که بیماران دیالیزی و پیوندی در ابرکوه تحمل می کنند سخن به میان آورد

علی رنجبر اظهار داشت: نزدیک به 15 نفر از بیماران دیالیزصفاقی و پیوندی در ابرکوه، با مشکل تأمین داروهای مورد نیاز خود روبرو هستند.

به گفته وی، اینگونه بیماران، جهت تهیه داروهای مورد نیاز خود می بایست به مرکز استان مراجعه نمایند که این امر مشکلات بسیاری را برای آنان به دنبال داشته است.

به گفته رنجیر، بیماران بعد از تأئید نسخه های خود، به دو محلی که بدین منظور در مرکز استان در نظر گرفته شده مراجعه و داروهای خود را تهیه می نمایند.

رنجبر خاطر نشان ساخت: برخی از بیماران به جهت اینکه قادر به مراجعه چند باره به یزد نیستند، ناچار از دریافت سرم های خود به صورت ماهیانه هستند که جهت حمل آن ها نیز نیاز به وانت بار است و علاوه بر مشکلات مختلف ،هزینه های سنگینی را نیز بر آنان تحمل می کند.

وی خواسته این بیماران را، ارسال این داروها به داروخانه های ابرکوه، یا بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه خواند و خاطر نشان ساخت : بارها این خواسته را به مسئولان ذیربط استان یادآور شده ایم که متأسفانه هیچ نتیجه ای نداشته است.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه نیز در گفتگو با یزد فردا از آمادگی این بیمارستان در جهت دریافت این داروها و قرار دادن در اختیار بیماران خبر داد.

دکتر سید محمود واعظ پور اظهار داشت: در این زمینه، آمادگی خود را در جهت حل این مشکل اعلام نموده ایم و در صورتی که این داروها به ابرکوه ارسال شود به جهت توزیع آن ها هیچ مشکلی وجود ندارد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا